Pyyhkeiden vaihto

Kesä on mennyt aika vauhdikkaasti, tuntuu että kotona on käyty vain kääntymässä. Ja, mitä tulee siivoukseen tms, on tehty vain pakollinen. Tänään päätin, että nyt on tehtävä myös jotakin ns extraa, juuri siivouksen suhteen.

Meillä on ollut hyvin pitkään nyt vain valkoisia pyyhkeitä kylpyhuoneessa. Lapset toisinaan valitsevat itselleen jonkin värikkään tai kuviollisen. Mutta, itse olen laittanut koukkuihin kaikille vain valkoisia pyyhkeitä.

Tänään siivosin kylpyhuoneen oikein kunnolla ja laitoin pyyhkeet pesuun. Pesin myös ikkunan, josta vihreys loistaa sateen läpi tänne sisälle. Vaikka sataakin, on ulkona suht kirkasta. Ja, jälleen kuvaaminen tuottaa hankaluutta (minulle).

Kun olin ottamassa kaapista noita perinteisiä valkoisia pyyhkeitä, pysähdyin. Jospa valitsisinkin jotain muuta. Värillistä?



Kylpyhuone muutti ilmettään hurjasti. Mietinkin, minkä vuoksi olen valinnut vain pelkkiä valkoisia pyyhkeitä?

Kaisa

Kommentit

  1. Se o kyllä totta, että jo pelkällä tekstiilin vaihdoilla voi saada jo kivan muutoksen aikaan, huoneessa kuin huoneessa. Ja taitaa olla kukkarollekin hiukan ystävällisempi...;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, sitähän tämä muutos oli, kukkarolle ystävällistä! Saa nähdä kuinka kauan tämä mutos pysyy mellä! ;)

      Poista
  2. Huomasin blogisi nimessä samat minulle tärkeät sanat eli haaveillen ja unelmoiden, jotka lukevat myös minun blogini alkuteksteissä. Oli pakko tulla piipahtamaan noiden sanojen myötä:) Meillä molemmilla ainakin blogin pitämisen haave on toteutunut - onnittelut sen johdosta<3
    Terkuin SisustEllen, joka sisustelee, tuuneilee, haaveilee ja unelmoi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! Ja, tervetuloa lukijakseni! Jatketaan haaveilua ja unelmointia, voi olla että myös toteutuvat...

      Poista

Lähetä kommentti